-
Q?
Poškozuje bělení zubů sklovinu?
-
A.
Po odborně provedeném bělení přípravky na bázi peroxidu jsou sice zuby několik hodin citlivé, ale žádné klinické studie poškození skloviny tímto způsobem neprokázaly.
-
Q?
Je možné u vás řešit i rovnátka?
-
A.
Korekce rovnátky řešíme společně s naším dlouholetým externím specialistou a to jak pro děti tak pro dospělé.
-
Q?
Kdy je dobré jít poprvé s dítětem k zubaři?
-
A.
Obecná rada zní, že první návštěvu zubaře je dobré naplánovat, když se začnou prořezávat první zoubky.
-
Q?
Je možné se u vás připojit k internetu?
-
A.
Samozřejmě. Ve všech našich prostorách je k dispozici WiFi. Přístupové údaje dostanete v recepci.
-
Q?
Je možné se objednat pouze na dentální hygienu?
-
A.
Ano. Někteří klienti k nám dochází pouze na zubní hygienu, ale nemůžeme ručit za to, že u nás nebudete chtít využít i další služby.
-
Q?
Jakým způsobem můžu zaplatit ošetření?
-
A.
Přijímáme hotovost, všechny obvyklé platební karty a lze domluvit i platbu převodem na bankovní účet.
-
Q?
Lze u vás zaparkovat?
-
A.
Určitě ano. V garáži pod budovou máme pro naše klienty vyhrazená místa, ale i před budovou je obvykle dost míst k parkování. Stačí nám před Vaším příjezdem zavolat, že přijedete autem a chcete v garáži zaparkovat.
-
Q?
Jsem na vozíku. Máte bezbariérový přístup?
-
A.
Vůbec se nemusíte obávat. Nová budova, ve které sídlíme, má bezbariérový přístup, stejně tak i naše ordinace. Zázemí pro klienty včetně WC je pro tyto potřeby uzpůsobené.
-
Q?
Přijímáte dětské pacienty?
-
A.
Na malé klienty se moc těšíme. Lízátka, bonbony a čokolády sice nenabídneme, ale i pro ně chceme vytvořit z ošetření zážitek, kterého se nebudou bát.
-
Q?
Provozujete pohotovost?
-
A.
Ano. Víme jak nepříjemná je bolest nebo jak je důležité mít pocit jistoty před odjezdem na delší dobu do zahraničí. Pokusíme se v rámci našich možností najít pro tyto mimořádné události termín mimo naši standardní ordinační dobu včetně pozdních večerů a víkendů.
-
Q?
Jak dlouho budu čekat na termín ošetření?
-
A.
Naše objednací doba se pohybuje v řádu několika týdnů. S akutním problémem se Vám budeme samozřejmě snažit vyjít vstříc co nejdříve. Jste-li flexibilní, zavoláme Vám pokud se uvolní dřívější termín.
-
Q?
Obávám se bolestivého ošetření. Je k tomu důvod?
-
A.
Vůbec ne. Asi tomu těžko uvěříte, ale hodně klientů při našem ošetření usne. Lokální anestezie je samozřejmou součástí procedury a i tu vpravujeme citlivě a bezbolestně. Ucítíte pouze jemný tlak na dásni - jako když si jí prstem stisknete. A následně Vás kombinace pohodlného křesla a uklidňující hudby možná také zdolá a probudíte se až na konci zákroku.
-
Q?
Máte smlouvy se zdravotními pojišťovnami?
-
A.
Nemáme. Rozhodli jsme se tak proto, že chceme svým klientům poskytovat opravdu kvalitní péči a pohodlné zázemí. Přesto nejsou naše služby nedostupné - často jsou levnější než v zařízeních, které smlouvy s pojišťovnami mají.
-
Q?
Přijímáte nové klienty?
-
A.
Ano, rádi Vás přivítáme v naší ordinaci. Zavolejte nám a domluvíme Vaši návštěvu ať už se jedná o akutní jednorázový problém nebo hledáte trvalou péči.